wtorek, 26 sierpnia 2014

Prolog

Stanęłam przed dużymi, drewnianymi drzwiami. Mocno chwyciłam swoją torbę i szybkim ruchem ręki otwarłam wejście do szkoły, najbardziej nie lubianego miejsca. Stawiałam równe kroki na szkolnym korytarzu. Moje oczy zerkały na ludzi stojących przy szafkach, całujące się pary czy choćby na nauczycieli którzy urządzali sobie poranne pogaduchy o pogodzie i uczniach. Wszyscy mieli u mnie w głowie "przypinki". Mogłam powiedzieć o Christianie Benson plastik, a o Trish Stuard kujon. Teraz pewnie pomyślicie że oceniam ich, nie znając ich, lecz po co ich znać nie chcąc tego? Wystarczają mi jedynie ich "przypinki". Podchodziłam do szafki, przy której stał Luke. Dziewczyny myślały jedynie o tym kiedy pójdą z nim do łóżka, ale chyba jeszcze ani jedna się tego nie doczekała. Osobiście go nie tolerowałam, nie lubiłam. Przypominał mi wielką sławę szkoły którą wszyscy lubią. "Gwiazdor" to określenie bardzo do niego pasuję i takie mam w głowie. Podeszłam do mojej szafki. Szybkim ruchem ją otworzyłam, a kącikiem oka obserwowałam chłopaka patrzącego na mnie. Przeleciał mnie wzrokiem od góry do dołu, nie czułam się z tym dobrze. Starłam się jak najszybciej wsiąść odpowiednie książki i iść na lekcje. Zamknęłam szafkę i odeszłam na jeden metr.
-Kayla!-usłyszałam głos który bardzo dobrze znałam, lecz w głębi modliłam się aby nigdy nie był skierowany do mojej osoby. Obróciłam się na pięcie i z udawanym uśmiechem stanęłam na przeciwko niego.


 -Masz zaszczyt bycia zaproszoną na imprezę której organizatorem jestem ja.-powiedział z głupim uśmiechem na twarz. -Chyba mnie z kimś pomyliłeś. Ja nie jestem innymi dziewczynami i nie myślę jedynie o seksie z tobą.-powiedziałam nie przemyślaną wcześniej wypowiedź. Należę do grupy osób które najpierw mówią, potem myślą. Chłopak jedynie się trochę zaśmiał.-Bierzesz to zaproszenie?-spytał i podał mi zaproszenie. Wzięłam je z niechęcią a chłopak odszedł. -Mam nadzieje że się zjawisz.-Powiedział odchodząc w stronę klasy. Ja wiem że Bóg mnie nie lubi.

13 komentarzy:

  1. Super prolog! Czekam na next, kochanie xx
    Cieszę się, że wreszcie się zdecydowałaś, bo warto!
    Idealnie dobrane postacie. Luke jest kjdgfgejkgefgsd
    Pisz dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje misiu xx Nie jest idealnie, bo mogło być lepiej, ale się staram :) Mam już napisany 2 rozdział i powiem że będzie się działo!

      Usuń
  2. Jak ja kocham czytać blogi od początku do końca. Odnajdywanie dobrych prologów to już chyba moje hobby. Na pewno zostanę z tym opowiadaniem do końca bo zapowiada się bardzo ciekawie, blog leci do obserwowanych a może i z czasem trafi także do polecanych ;)
    http://thestreet-fanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Czekam na 1 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny szablon :) Prolog też niezły, czekam na ciąg dalszy.
    PS. Nie rób kropek przed myślnikiem ;)
    Pozdrawiamy -> http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog...nie powala. Mówię to jako osoba, która czytała już pierdyliony różnych prologów na blogach, i mnóstwo książek....zdarzają ci się powtózenia, jak na razie nie znalazłam w opowiadaniu 'tego czegoś'...ale nie ma katastrofy xD Czekam na rozdział, może będzie lepiej, życze powodzenia :)
    help.thinking.blogspot.com
    believeitonot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewam się że będzie powalająco, wiem że nie jest :) Staram się pisać coraz lepiej, to jest najważniejsze ;)

      Usuń
  6. Daj ty no 1 rozdział człeku bo doczekać się niemogę ;-; zapowiada się cudnie <3 czekam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog naprawdę fajny, czekam na dalszy rozwój wydarzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog dawaj następny rozdział ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog *-* Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :D Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty prolog czekam na rozdział
    P.S.
    Takie pytanko ten chłopak to jest właściwie Luke czy kto
    Ja jestem chyba się przewidzialam bo na kolejnym blogu jest Luke Hemminings
    Zaprasza na mojego bloga
    caroline-the-only-one. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj! Chcesz być nadal informowana/y o nowych rozdziałach opowiadania "Heaven Knows"? Zapraszamy do zapisów na http://heaven-knows-niebiosa-wiedza.blogspot.com/p/powiadamiani.html
    Pozdrawiamy ~ GreenRobbia Team :)

    OdpowiedzUsuń